הסיפור של משפחת לב מעמק חפר

במשך שנים רבות של התנהלות כלכלית לא מתוכננת , התרגלנו למצב שלמרות ששנינו עובדים (בכמה עבודות) אנו מוצאים את עצמנו עם טלפונים מהבנק פעם אחר פעם. "אין מה לעשות" חשבנו ואמרנו לעצמנו , המצב בארץ לא פשוט ויוקר המחיה כידוע…

לפני מספר חודשים ישבנו שוב וחשבנו על המצב עם החשבונות השונים כיוון שהייתה לנו הוצאה לא צפויה של 5,000 ש"ח ולא היה לנו מאיפה להוציא את הכסף, בלית ברירה פנינו להורים (לא פעם ראשונה), וביקשנו הלוואה, ההורים הסכימו לתת לנו הלוואה אך למזלנו התעקשו שנלך לפני זה לייעוץ כלכלי.

כך הגענו לעמיחי, כבר בפגישת הייעוץ הראשונה נכנסנו להלם, לראשונה שמנו לב איך במשך שנים לא נתנו את דעתנו על איך מנהלים כספים, איך מנהלים עסק פרטי מקביל למשפחה, ועוד. בסוף הפגישה עמיחי שאל מה נרצה שיהיה לנו ואנו הצלחנו לחשוב רק על איך משיגים 5,000 ש"ח, וכאן הבנו שזאת הייתה הבעיה שלנו כל הזמן, חשיבה של מכאן לעכשיו, בסוף אמרנו שחשבנו פעם על השקעה פסיבית כל שהיא.

בתחילת הפגישה השנייה התמונה התבהרה עוד יותר: מסתבר שהפסדנו הון מכך שלקחנו משכנתא לא מוצלחת ונמנענו במשך שנים לבדוק מיחזור, הפסדנו הון מניהול כושל של העסק, הפסדנו זכויות שלא ידענו עליהם בתנאים הסוציאליים במקומות העבודה, הפסדנו על ביטוחים כפולים שלא ידענו שיש לנו ועוד ועוד.

וזה לא שלא עצרנו לחשוב כל השנים, עצרנו כמעט כל הזמן כי לא היה לנו כסף, אבל תמיד חשבנו רק על איך נשלם בחודש הבא, מאיפה ניקח הלוואה ואיך נפרוס את התשלומים. בפגישה הבנו שההתנהלות הזאת עלתה לנו ביוקר בתשלומי ריבית לבנק ובחוסר שקט נפשי. החלטנו לשנות.

ביחד עם עמיחי בחרנו בפתרון מתוך הפתרונות האפשריים למצבנו, לימדנו כלים לניהול נכון, ובעיקר למדנו לחשוב לפני כל החלטה כלכלית, ואם אנו לא יודעים משהו – שואלים, לא עושים לפי אינטואיציה שאנשי השיווק של החברות הגדולות מנצלים.

תמונת התעסוקה שלנו השתנתה לגמרי, היום כל אחד עובד בעבודה אחת, ובנוסף יש לנו עסק שהפך להיות ברור יותר וכך קל יותר לניהול , תופס פחות זמן, ורווחי הרבה יותר, בתקווה (ועשיה) שיהפוך להיות הכנסה עיקרית בהמשך.

זה הסיפור שלנו. ואנו ממליצים על עמיחי כיועץ מוכשר, רגיש, שיודע ללחוץ כשצריך ולהניע למעשים ולא רק דיבורים. אנחנו חסכנו כסף רב משינוי המשכנתא, הביטוחים, עברנו בנק, ועוד , בנוסף יש לנו תכנית להגשמת יעדים שכוללת נכס להשקעה שיניב לנו בהמשך הכנסה פסיבית , תכניות לחסכונות לילדים ושאר יעדים. אנו יודעים מה לעשות ואנו נצליח.

משפחת לב , עמק חפר.

משפחת לב בחרה בשינוי וכעת הם בדרך להגשמת יעדים. בואו גם אתם לשנות צור קשר ונתחיל את השינוי מיד.

עוד בנושא

למה חשוב להשתמש בייעוץ כלכלי למשפחות?
למה חשוב להשתמש בייעוץ כלכלי למשפחות?
יציאה מחובות
יציאה מחובות
כמה בשורות כלכליות טובות😊💰
דילוג לתוכן