קורס ייעוץ לכלכלת המשפחה

אנשים רבים מגיעים לגיל בגרות כשאינם יודעים למעשה כיצד להתנהל כלכלית בצורה נכונה. אף אחד לא מכשיר אותנו לזה בבית הספר, בצבא ואפילו לא באוניברסיטה. ייתכן ובמהלך התואר שלכם למדתם כמה מונחים בכלכלה, אולם אין זה אומר שאתם מבינים בהתנהלות פיננסית נכונה ואם לא למדתם אותה מההורים שלכם (בהנחה שהם באמת מתנהלים נכון מבחינה פיננסית וחיים ברווח כלכלי ולכן גם יכולים ללמד אתכם את זה) הרי שתצטרכו ייעוץ חיצוני של יועץ פיננסי המתמחה בניהול כלכלת המשפחה. עמיחי מרקס הינו יועץ פיננסי משפחתי, מרצה ומאמן ובהמשך שנים רבות ליווה אינספור אנשים ומשפחות לרווחה פיננסית. בין הייתר הקים מספר סדנאות והרצאות עבור הקהל הרחב בהיבטים הפיננסיים השונים.

מהו קורס ייעוץ לכלכלת המשפחה:

אם אתם רוצים לקבל החלטות כלכליות בצורה מושכלת יותר, לדעת להתנהל בצורה נכונה יותר מבחינה כלכלית, לשלוט בכסף שלכם ולא לתת לו לשלוט עליכם, אתם רוצים לעבור קורס ייעוץ לכלכלת המשפחה. בקורס זה תוכלו לבחור מבין שלל סדנאות והרצאות הקשורות לניהול כלכלי נכון, אליהם תצורף הרצאת מבוא שיחד יספקו לכם קורס מקיף בדיוק לפי הצרכים שלכם.

בין הסדנאות שתוכלו לבחור:

  • סדנאות ניהול שוטף – מינוס פלוס מינוס לא שווה פלוס. זו סדנא שתלמד אתכם התנהלות כלכלית שוטפת, איך לנהל את העו"ש שלכם ואיך לעבור ממצב של מינוס למצב של פלוס.
  • צרכנות נבונה – כמה פעמים קרה לכם שקניתם משהו שהוא יותר יקר מאשר במקום אחר? שהלכתם למקום בשביל מוצר אחד ויצאתם עם חשבון של 300 ₪? בסדנא זו תלמדו כיצד לבצע השוואות מחירים בצורה נכונה, מהי חשיבה צרכנית, מהם הזכויות של הצרכים, ניהול משא ומתן, שפת גוף ועוד.
  • פנסיה וביטוחים – מידע בעל ערך בנושא פנסיות, ביטוחים, איך הכסף מתאדה לנו בעקבות פנסיה לא נכונה, איך לא לשלם כפול על אותו ביטוח ועוד.
  • ילדים – הילדים הם ברכה ללא ספק אולם חשוב לדעת להתנהל נכון כלכלית כשיש ילדים בבית, איך לחנך את הילדים בענייני כסף וכלכלת הבית, חסכונות לילדים, צרכנות לילדים ועוד.

קורס כלכלת המשפחה

קורס כלכלת המשפחה

ממש כפי שרק בשנים האחרונות החלו להודות שהורות היא מקצוע שאף אחד לא באמת מלמד אותנו ומכשיר אותנו אליו כך גם לגבי התנהלות פיננסית וכלכלית נכונה. לכן, היום בתחום ההורות ישנן הרצאות וסדנאות המועברות ע"י אנשי מקצוע מהתחום ועוסקות בהיבטים שונים. גם לגבי התנהלות פיננסית ישנן הרצאות בנושאים ספציפיים וניתן גם לעבור קורס ייעוץ לכלכלת המשפחה הנוגע בנושאים שונים, החל מאופן ההתנהלות השוטפת ועד היבטים ספציפיים הנוגעים לטווח הארוך או לשינויים מהותיים עם השלכות כלכליות.

במה עוסק קורס ייעוץ לכלכלת המשפחה?

כאמור, קורס ייעוץ לכלכלת המשפחה עוסק במגוון נושאים המשפיעים בסופו של דבר על המצב הכלכלי של המשפחה, על יכולתה לעמוד בהוצאות תוך שמירה על איזון. הנושא הבסיסי הוא התנהלות שוטפת: כיצד להפוך את המינוס לפלוס, כיצד להיות עם היד כעל הדופק ולהיות מודעים כל הזמן למצבכם. נושא נוסף הקשור באופן ישיר לניהול שוטף של חשבונכם הוא צרכנות נבונה: כיצד לרכוש את מה שאתם צריכים תוך הימנעות מהוצאות מיותרות ועמידה בפיתויים שמציבות רשתות השיווק. נושא שלישי הוא כל הנוגע לחסכונות לטווח ארוך, פנסיה וביטוחים. כיצד לבחור במסלול המתאים ולחסוך בהוצאות מיותרות כמו דמי ניהול גבוהים. בקורס תלמדו גם כיצד להעביר את הדברים הלאה לדור הבא: כיצד לחנך ולהכניס מודעות להתנהלות כלכלית נכונה כבר בגיל צעיר.

קורס לכלכלת המשפחה: כשמקצועיות והומור נפגשים

רבים השומעים על קורס ייעוץ לכלכלת המשפחה הם רואים מולם הרצאות יבשות ומשעממות הכוללות מושגים שמדברים רק לעוסקים בתחום הפיננסי. הדברים לא חייבים להיות כך. כלכלת המשפחה היא למעשה החיים שלנו. אנו פוגשים את ההתנהלות הכלכלית והפיננסית בכל מקום, החל מקניה בסופר דרך הזמנת חופשה בחו"ל ועד תשלום מיסים וחשבונות. לכן, קורס ייעוץ לכלכלת המשפחה נעשה בשילוב בין מקצועיות לבין הומור ודיבור בגובה העיניים. מצד אחד, מתן כל הכלים כיצד להתנהל נכון תוך אזכור מושגים מקצועיים מהתחום והבנת משמעותם בחיי היום יום. מצד שני, הסתכלות על הדברים באופן חיובי מתוך הנחה שבעזרת מודעות וכלים כל אחד יכול ליצור את השינוי ולהתנהל בצורה נכונה יותר.

עמיחי מרקס הוא יועץ לכלכלת המשפחה המעביר סדנאות, הרצאות וגם קורס מרוכז. ההרצאות מועברות באופן חווייתי ומהנה תוך הקניית כלים וידע הנדרשים להתנהלות נכונה. מוזמנים ליצור קשר.

קורס ייעוץ לכלכלת המשפחה

עוד בנושא

למה חשוב להשתמש בייעוץ כלכלי למשפחות?
למה חשוב להשתמש בייעוץ כלכלי למשפחות?
יציאה מחובות
יציאה מחובות
כמה בשורות כלכליות טובות😊💰
דילוג לתוכן