הסיפור של משפחת סלומון מהשרון

שלום, אנחנו נשואים עם 5 ילדים, בני 37-38, גרים בבית משלנו עם משכנתא מלפני 5 שנים. יש לנו הכנסה נאה וסך הכל חיים בסדר, אבל הרגשנו שכל הזמן צריכים להצטמצם, ואין לנו כסף לדברים שאנו רוצים מעבר ליום יום. על עמיחי שמענו מחברים שהמליצו בחום, ופנינו אליו בתחילה רק כדי לבדוק אם כדאי לשנות את המשכנתא שלנו.

כבר בשיחת הבירור בטלפון הבנו שיש לנו המון נושאים שצריכים טיפול וכדאי שנבוא לייעוץ. בפגישת הייעוץ הראשונה נחשפנו לראשונה להרבה דברים שלא נתנו עליהם את הדעת במהלך החיים השוטפים. גילינו שבעצם אין לנו ביטוחים רפואיים חשובים, שהמשכנתא שלנו ממש לא כדאית, ועוד. בנוסף עמיחי שאל אותנו על יעדים. האמת היא שעד אז לא חשבנו בכלל על יעדים שמעבר לשוטף והוא היה צריך ממש לסחוט מאיתנו שבעצם אנו רוצים לא מעט דברים: שיפוץ נרחב, רכב נוסף, החלפת רכב, לילדים: בר/בת מצוות , חתונות, השכלה גבוהה, טיסות לחול לחופשות, החלפת ריהוט…

האמת שהיה נראה לנו חלום. ואז הגיעה הפגישה השנייה וגילינו לתדהמתנו שאנו יכולים לחסוך 260,000 ₪ במשכנתא!! , ובנוסף להגשים את כל היעדים שהגדרנו! עכשיו אחרי שעשינו סדר , אנו מכוסים עם ביטוחים טובים, יש לנו משכנתא זולה, יהיה לנו פנסיה טובה, ואנו חוסכים כדי להגשים את כל חלומותינו! בקיצור : באנו לייעוץ קיבלנו איכות חיים!

עוד בנושא

למה חשוב להשתמש בייעוץ כלכלי למשפחות?
למה חשוב להשתמש בייעוץ כלכלי למשפחות?
יציאה מחובות
יציאה מחובות
כמה בשורות כלכליות טובות😊💰
דילוג לתוכן