מהו ההליך של ייעוץ פיננסי למשפחות?

ייעוץ פיננסי למשפחות יכול להיות הפתרון המושלם עבור משפחות החוות משבר כלכלי או שבמשך שנים מוצאות את עצמן במרדף אחרי כסף, אינן סוגרות את החודש ומתקשות לחיות את החיים שהן יכולות ורוצות לחיות. באמצעות פגישה וליווי של יועץ פיננסי מקצועי ומנוסה, ניתן יהיה למפות את המצב הפיננסי ותמונת המצב של המעגלים המשפחתיים בבית, כדי לקבל החלטות מושכלות וטובות ביותר בנוגע להיבטים הפיננסיים השונים.

הליך של ייעוץ פיננסי למשפחות:

  • פגישה 1 – הכרות – בפגישה זו היועץ הפיננסי נפגש עם בני המשפחה/ההורים השוכרים את שירותיו. הפגישה אורכת כשלוש שעות בדרך כלל. במהלך הפגישה ילמד היועץ אודות המעגלים המשפחתיים השונים, עיסוק בני הזוג, נכסיהם הפיננסיים, ההתחייבויות השונות שלהם והסיפורים הנהדרים מאחורי המשפחה.
  • פגישה 2 – הצגת תוכנית – בפגישה השנייה יציג היועץ לבני המשפחה את מצבם הכלכלי והאפשרויות העומדות בפניהן, תועלות ומחירים לכל אפשרות ודיונים בהם ניתן לקבל החלטות לגבי ההמשך. פגישה זו אורכת כ3-4 שעות לערך בדרך כלל.
  • פגישה 3 – מיישמים את התוכנית – בשלב הזה מכינים תיק משפחתי עם כל המסמכים והנתונים, יוצרים תרשים ורישומים אודות המצב המצוי ושאיפה למצב הרצוי עם פעולות שונות שצריך לבצע כדי לעמוד ביעדים שהמשפחה הציבה לעצמה. כאן יוצר היועץ הפיננסי מעין דוח של כ-20 עמודים אשר יוגש למשפחה בפגישה הבאה.
  • ליווי שוטף – כעת המשפחה החלה לייצר את השינוי הרצוי. החלה לבצע פעולות שונות לטובת עתיד כלכלי בריא וטוב יותר עבורכם. הליך הליווי חשוב מאוד כדי לשמור על האנרגיות הנדרשות, לספק תמיכה לשאלות וייעוץ לאורך הדרך לבני המשפחה וללמוד כלים נוספים להתנהלות, התמודדות וקבלת החלטות פיננסיות שונות בחיים ובניהול כלכלת הבית.

ייעוץ פיננסי למשפחות – דגשים חשובים:

כאשר אתם בוחרים יועץ פיננסי אתם רוצים לבדוק את הרזומה שלו, הניסיון שלו והכימיה שלו אתכם. לצד ההכשרות המקצועיות והניסיון המקצועי שלו, אתם רוצים לוודא שמדובר באדם שיהיה לכם נוח לשוחח עמו, לשתף אותו בכל הפרטים הקשורים אליכם כיוון שהחסרה של פרטים יכולה לפגוע בהליך שלכם לשיפור המגמה הפיננסית המשפחתית שלכם. לפרטים נוספים אתם מוזמנים ליצור קשר באתר או בטלפון ונשמח לתת לכם שירות.

עוד בנושא

למה חשוב להשתמש בייעוץ כלכלי למשפחות?
למה חשוב להשתמש בייעוץ כלכלי למשפחות?
יציאה מחובות
יציאה מחובות
כמה בשורות כלכליות טובות😊💰
דילוג לתוכן