כמה בשורות כלכליות טובות😊💰

1. מתווה הפיצויים לעסקים בכל הארץ בגין המלחמה הוארך עד סוף דצמבר 23. המענקים באותם תנאים שהיו באוקטובר (ירידה במחזורים של לפחות 25%) רק כיוון שמדובר בחודשיים הסכום יהיה כפול💵💵.

2. ריבית בנק ישראל ירדה אתמול ב0.25%📉, זאת בשורה טובה בעיקר לבעלי המשכנתאות (או מי שמתכנן אחת בקרוב..). המשמעות המיידית לא גדולה (חיסכון של 15 ש"ח על כל 100 אלף במסלול פריים😏) אבל זאת אמורה להיות סנונית ראשונה לעוד הורדות בהמשך הדרך, וכן ישפיע על הריביות במסלולים אחרים למי שמתכנן משכנתא חדשה או מחזור משכנתא.

3. נקודת זיכוי נוספת במס הכנסה עבור ילדים 🥳- הורים לילדים בגילאים 6-18 יקבלו נ.ז נוספת, כלומר גברים יקבלו נקודה אחת ונשים 2 נקודות (כי נקודה אחת כבר הייתה להם)

4. הקלות לעוסק פטור – מעכשיו המחזור של עוסק פטור יכול להגיע ל120 אלף ש"ח בשנה💪, וגם הכרה אוטומטית בהוצאות📊 (אם רוצים, לא תמיד כדאי).

ואני מוסיף בזהירות:
5. הוראת שעה לבעלי חובות – אפשרות נרחבת לקחת משכנתא לכל מטרה לצורך מחזור חובות, זאת בשורה טובה שיכולה לעזור להרבה משפחות , אבל יכולה להיות ממש רעה בשימוש לא נכון!🪤⚠️ , לכן לא לגשת לעניין בלי יעוץ מקצועי. (הוראת שעה ל3 חודשים הקרובים בלבד).

ובכלל קורים פה גם דברים נוספים טובים כלכלית, כמו הדולר שבשפל של כמה חודשים (ברמה יותר נמוכה משהיה לפני המלחמה!) , מדד המחירים לצרכן שבמגמת ירידה ועוד.

לכל שאלה או יעוץ מוזמנים לפנות:
עמיחי מרקס 054-2372417 ,
יועץ לכלכלת משפחה, יועץ משכנתאות , יועץ פנסיוני

עוד בנושא

למה חשוב להשתמש בייעוץ כלכלי למשפחות?
למה חשוב להשתמש בייעוץ כלכלי למשפחות?
יציאה מחובות
יציאה מחובות
כמה בשורות כלכליות טובות😊💰
דילוג לתוכן