למה חשוב להשתמש בייעוץ כלכלי למשפחות?

משפחות רבות מוצאות את עצמן במצב בו במשך שנים רודפות אחרי כסף, בקשיים לסגור את החודש ואפילו גרוע מכך: במצב בו חובות רק הולכים ומצטברים עד כדי מצב של משבר כלכלי. על פניו נראה שכל מה שנדרש על מנת להיות במצב כלכלי טוב הוא לעבוד ולהרוויח משכורת יפה. הדברים אינם כך. מעבר למשכורת המהווה הכנסה מרכזית עבור משפחה, חשוב  להתנהל נכון, לעקוב על בסיס קבוע אחרי הוצאות והכנסות וגם לבצע פעולות פשוטות יחסית שיקטינו את ההוצאות או יגדילו את הרווחים מהשקעות. משפחות רבות שעברו ייעוץ כלכלי למשפחות יכולות להעיד שכלים פשוטים הביאו לשינוי גדול.

איך ייעוץ כלכלי למשפחות יכול לסייע להתנהלות?

משפחות רבות מסתכלות על ייעוץ כלכלי למשפחות בתור הוצאה נוספת. התועלת הרבה שיביא ייעוץ זה הופך אותו מהוצאה להשקעה משתלמת. במהלך הייעוץ נבחנות הוצאותיה של המשפחה לעומת הכנסותיה, כאשר ניתנת תשומת לב לעוגת ההוצאות על כל חלקיה. הדברים מנותחים באופן מפורט עם כניסה לפרטים הקטנים ביותר בכל סעיף וסעיף. ישנם סעיפים עליהם אנשים רבים לא נותנים את הדעת בכלל כמו ביטוחים. אצל רבים ההוצאות עבור הביטוחים השונים יכולות להגיע למאות ואף אלפי שקלים בחודש. ארגון הביטוחים תוך הסתכלות מעמיקה מה כל אחד מעניק והאם ניתן לצמצם בהם יכולה להביא לחיסכון רב. המשכנתא גם היא נחשבת להוצאה משמעותית. אצל רבים המשכנתא לא תואמת את נתוני השוק היום ומיחזור שלה יכול להביא לחיסכון רב.

איך נעשה  תהליך היעוץ

ייעוץ כלכלי למשפחות הוא תהליך הכולל מספר שלבים. השלב הראשון הוא היכרות עם המשפחה לרבות תחומי העיסוק, גובה ההכנסות, נכסים אם ישנם, התחייבויות שונות, הוצאות מיוחדות אם יש ועוד. לאחר פגישה זו יבנה היועץ תוכנית עבור המשפחה כיצד מומלץ להם להתנהל מכאן. התוכנית תוצג תוך כדי דיון עליה עם הלקוחות, ביצוע שינויים בה במידת הצורך עד הגעה לתוכנית פעולה סופית. השלב הבא הוא יישום התוכנית לאחר שהוצבו בה יעדים קצרי וארוכי טווח עד ליעד הסופי. היועץ ייתן כמובן כלים שונים כיצד מומלץ לפעול. תוך כדי יישום התוכנית היועץ ייתן ליווי מלא ויעמוד לרשות המשפחה בכל נושא ושאלה.

עמיחי מרקס הוא יועץ כלכלי למשפחות אשר מסייע למשפחות במגוון מצבים כולל מצבים מורכבים של יציאה מחובות ומשבר כלכלי. מוזמנים ליצור קשר

למה חשוב להשתמש בייעוץ כלכלי למשפחות?

עוד בנושא

למה חשוב להשתמש בייעוץ כלכלי למשפחות?
למה חשוב להשתמש בייעוץ כלכלי למשפחות?
יציאה מחובות
יציאה מחובות
כמה בשורות כלכליות טובות😊💰
דילוג לתוכן