באילו נושאים יעזור לנו יועץ כלכלי משפחתי?

משפחות רבות סובלות ממצב כלכלי קשה וזאת בשל העובדה שמנהלי כלכלת הבית לא זכו להכשרה פיננסית לאורך השנים, לכן פעלו מתוך אינסטינקטים או רגש, ובשל כך נוצר מצב של מינוס בחשבון שממשיך להתגלגל ולגדול בכיוון השלילי כל חודש. על מנת לשפר את המצב הכלכלי כדאי להתייעץ עם יועץ כלכלי משפחתי שיסייע לכם בביצוע פעולות שונות שיאפשרו לכם לחזור לחיות חיים שלווים ובטוחים יותר מבחינה כלכלית. עמיחי מרקס הינו יועץ כלכלי משפחתי בעל ניסיון רב שנים בתחום ואינספור משפחות שליווה לאורך השנים וסייע להם לצאת ממשברים פיננסיים שונים לחיים של רווחה כלכלית. לפרטים נוספים צרו קשר באתר או בטלפון ונשמח לתת לכם שירות.

באילו נושאים יכול לעזור לנו יועץ כלכלי משפחתי?

  • ניהול תקציב משפחתי – כידוע הבסיס להתנהלות פיננסית נכונה היא כמובן ניהול תקציב משפחתי בצורה תקינה ואחראית. הכירו את כל ההוצאות וההכנסות שלכם, דעו את המצב הכלכלי האמיתי שלכם ולא רק על פי הערכה מחשבתית וכך תדעו לבצע פעולות שונות על מנת לשפר את המצב הכלכלי שלכם.
  • כיצד ניתן לחסוך מבלי לפגוע באיכות החיים – לעתים רבות ניתן לחסוך בעלויות החודשיות רק בשל מעבר לספק אחר, צמצום הוצאות לא רצויות וטריקים שונים העוזרים לנו לחסוך בהוצאות שבוצעו כשהרגש השתלט עלינו. כמו כן תלמדו כיצד לחסוך בעמלות והריביות של שירותי הבנקים וגופי האשראי הנוספים ועוד.
  • לפני החלטה כלכלית גדולה – תוכלו להתייעץ עם יועץ כלכלי משפחתי לפני כל הוצאה משפחתית גדולה. החל מבת המצווה של הנסיכה שלכם, דרך רכישת רכב חדש ועד לרכישת דירה.
  • ביטוחים – לכל אדם, בוודאי למשפחה ממוצעת, יש לא מעט הוצאות על ביטוחים שונים. החל מביטוחי בריאות, ביטוח רכב, ביטוח תאונות אישיות, ביטוחים למשכנתא ועוד. יועץ כלכלי יוכל לסייע לכם לבטוח את תיק הביטוחים שלכם, לחסוך בעלויות השונות ולהשיג יותר בפחות הוצאה.

לסיכום; יועץ כלכלי משפחתי יכול לסייע לכם לגבי החלטות כלכליות שונות בחייכם, יציאה ממשברים פיננסיים ויצירת חיים בטוחים ונעימים יותר מבחינה כלכלית. הוא גם יסייע לכם במתן כלים לקבלת החלטות אישיות בנושאים פיננסיים כך שתוכלו להיות רגועים בעניין זה.

עוד בנושא

למה חשוב להשתמש בייעוץ כלכלי למשפחות?
למה חשוב להשתמש בייעוץ כלכלי למשפחות?
יציאה מחובות
יציאה מחובות
כמה בשורות כלכליות טובות😊💰
דילוג לתוכן