הדרך הנכונה לניהול כלכלת המשפחה

התנהלות כלכלית נכונה היא החובה של כל אחד ואחת מאתנו. אינכם רוצים לעבוד חצי מהחיים שלכם או מעבר לכך רק כדי לשלם עמלות, ריביות וקנסות לבנקים ולגופי אשראי שונים. כמו כן סביר להניח שלא תרצו לחיות גם בלחץ כלכלי מדי חודש בידיעה שאולי לא יהיה לכם איך לסגור את החודש. כלכלת המשפחה היא נושא מורכב ואף אחד לא לימד אותנו את זה מגיל קטן, לא בבית הספר, לא בצבא ואצל מרבית האנשים גם לא מבית. לכן, בשלב כלשהו, כדי לשנות את מצבכם הכלכלי תצטרכו לקחת ייעוץ מקצועי מיועץ פיננסי מנוסה שיעזור לכם לקבל החלטות מושכלות בנוגע לכלכלת המשפחה.

לחיות בפלוס – לא משהו שקשה להתרגל אליו:

המטרה הראשית שלנו בהתנהלות פיננסית נכונה היא כמובן להיות לא במינוס בחשבון ולא להיות חייבים כסף לאף אחד. כאשר אין לכם חובות אתם לא משלמים ריביות על ההלוואות, קנסות על תשלומים שחזרו או עמלות וריביות על המינוס בחשבון. לכן התנהלות פיננסית בריאה ונכונה תהיה קודם כל להכניס את החשבון שלכם למצב בריאותי טוב יותר ולהישאר בפלוס.

ניהול כלכלת המשפחה על כלל הוצאותיה והכנסותיה:

כאשר אתם מחפשים אחר ניהול נכון של כלכלת המשפחה אתם רוצים לקחת בחשבון את כל האלמנטים השונים בהוצאות ובהכנסות המשפחתיות, כולל את המעורבות של הילדים לנושא הפיננסי המשפחתי. ילדים מגיל מסוים כבר מפתחים מודעות לכסף אך אינם מבינים עדיין את החשיבות שלו או כיצד להתנהל פיננסית בצורה נכונה. לכן, כהורים שלהם, תרצו להקנות להם את הידע והכלים הללו. אם אינכם יודעים כיצד לעשות זאת הרי שייעוץ מקצועי עם יועץ לכלכלת המשפחה יפתור בעיה זו.

ייעוץ מקצועי להחלטות פיננסיות נכונות:

עמיחי מרקס הינו יועץ פיננסי מקצועי ומנוסה שליווה אינספור משפחות לאורך השנים להתנהלות כלכלית משפחתית טובה ובריאה יותר. בין היתר תוכלו גם להתייעץ לגבי החלטות פיננסיות לניהול הכלכלי השוטף של המשפחה וכן במקרה של החלטות גדולות כמו רכישת דירה, רכישת רכב, חיסכון ליעדים שונים, התנהלות כלכלית בזמן לימודים, לקראת לידה, לקראת הפנסיה ועוד.

עוד בנושא

למה חשוב להשתמש בייעוץ כלכלי למשפחות?
למה חשוב להשתמש בייעוץ כלכלי למשפחות?
יציאה מחובות
יציאה מחובות
כמה בשורות כלכליות טובות😊💰
דילוג לתוכן