הדרך לעשות סדר בניהול התקציב המשפחתי?

כאשר אנו נתקלים בקשיים או צורך מסוים בתחום כלשהו סביר להניח שנשכור את שירותיו של איש מקצוע באותו התחום. קל וחומר כאשר מדובר במצב הכלכלי שלנו, בניהול התקציב המשפחתי וקבלת החלטות פיננסיות בצורה מושכלת. במקרים אלו ואחרים יועצים לכלכלת המשפחה בהחלט יכולים לעזור לכם. עמיחי מרקס הינו יועץ כלכלי משפחתי שישמח לסייע לכם וללוות אתכם כל הדרך לחיים בריאים ונינוחים מבחינה פיננסית. לפרטים נוספים צרו קשר באתר או בטלפון ונשמח לקבוע פגישה ראשונית.

עומדים בפני נטילת משכנתא?

אם אתם עומדים בפני נטילת משכנתא יועצים לכלכת המשפחה כמו עמיחי מרקס בהחלט יוכלו לסייע לכם. כידוע, המשכנתא היא ההלוואה הגדולה ביותר שאדם ממוצע ייקח בחייו, כאשר לרוב המשכנתא תהיה עבור רכישת דירה למגורים (לעתים עבור נכס להשקעה). התייעצות עם איש מקצוע מנוסה המבין היטב בתחום המשכנתאות ובעולם הפיננסי בכלל, יוכל לסייע לכם לבחור את מסלול המשכנתא המתאים ביותר לצרכים שלכם ואף לסייע לכם לחתור לקבלת אותה משכנתא מול הבנק. בחירת המסלול הנכון היא פעולה שיכולה לחסוך לכם בין עשרות למאות אלפי שקלים לאורך תקופת המשכנתא.

רוצים לעשות סדר בניהול התקציב המשפחתי?

סיבה נוספת להתייעצות עם יועץ פיננסי מקצועי למשפחות היא כאשר רוצים לעשות סדר בניהול התקציב המשפחתי. ניהול כלכלת הבית היא מנת חלקם של כל זוג ואם לא מנהלים נכון את ההוצאות ההכנסות שלנו אנו עשויים להיכנס לגירעון חודשי שעשוי להתגלגל, לצמוח ולייצר כדור שלג גדול יותר שיהיה קשה יותר להשתלט עליו. אם אתם רוצים להתנהל כלכלית בצורה נכונה, לברר היכן תוכלו לחסוך בהוצאות החודשיות, כיצד להגדיל את ההכנסות שלכם ולסיים את החודש ברווח ובנחת – צרו קשר ועמיחי ישמח לעמוד לשירותכם.

רוצים לבדוק פרטים שונים לקראת הפנסיה?

שנות הפנסיה אלו השנים שאנשים שואפים להגיע אליהם עם רווחה כלכלית מספקת, כך שיוכלו ליהנות משארית חייהם מבלי לדאוג לנושא הכלכלי כפי שעבדו עליו כל חייהם. לקראת הפנסיה כדאי לבדוק את התנאים הסוציאליים שלכם, האם ההכנסה בעתיד תספיק לכם? אלו דמי ניהול תצטרכו לשלם על הקרן שלכם? ועוד.

עוד בנושא

למה חשוב להשתמש בייעוץ כלכלי למשפחות?
למה חשוב להשתמש בייעוץ כלכלי למשפחות?
יציאה מחובות
יציאה מחובות
כמה בשורות כלכליות טובות😊💰
דילוג לתוכן